12 Eylül 2008 Cuma

sonar şirketinin son seçim anketi


AKP düşüşte, muhalefet yükseliyorSONAR'ın araştırmasına göre, AKP'nin oyları hızla düşerken, muhalefet oylarını artırıyor.
Sonar Araştırma A.Ş.’nin Eylül ayı içinde yaptığı kamuoyu yoklamasına göre, AKP’nin oylarında 22 Temmuz 2007 seçimleri baz alındığında ciddi bir gerileme olduğu görülürken, muhalefet partileri CHP ile MHP’nin oylarında da yükselme olduğu belirlendi.

Kamuoyu yoklamasında halkın büyük ölümü ekonominin gidişatına olumsuz bakarken, AKP Hükümeti’ni de başarısız buldu. Ankette katılanların yüzde 31,81 Deniz Feneri Davası’nın Başbakanlık ile ilgisi bulunduğuna inanıyor. Bu konuda görüşü olmayanların oranı yüzde 48.41 olurken, Başbakanlık ile ilgisi bulunmadığı görüşünü bildirenlerin oranı da yüzde 19.78 de kaldı.

Sonar Araştırma A.Ş.’nin Eylül ayı araştırması, "yüz yüze anket yöntemi" kullanılarak gerçekleştirildi. Araştırma, İstanbul, Ankara, İzmir, Adana, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Çorum, Diyarbakır, Edirne, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Kars, Kayseri, Malatya, Mersin, Muğla, Samsun, Trabzon ve Zonguldak illerinde yapıldı. 22 il, 22 ilçe ve 36 köyde gerçekleştirilen anketlerin, yüzde 34’ü kır özelliği taşıyan ilçe ve köy merkezlerinde yapıldı.

Ankette, "Bugün bir genel seçim olsa oyunuzu hangi partiye verirdiniz?" sorusuna verilen yanıtlar:
AKP: 32.12, CHP: 22.33, MHP: 14.12. DTP: 6.19, SP: 4.03, GP:3.60, DP: 2.34, BBP: 2.05, DSP: 1.55 Diğerleri: 1.87 Kararsızlar: 9.79

Kararsızların orantısal dağıtımı ile ortaya çıkan oy tablosu ise şöyle:
AKP: 35.61, CHP: 24.75, MHP: 15.65, DTP: 6.87, SP: 4.47, GP: 3.99, DP: 2.59, BBP: 2.28, DSP: 1.72, Diğer: 2.08

EKONOMİK BULGULAR KAYGI VERİCİ

SONAR’ın kamuoyu yoklamasında, AKP Hükümeti’ni başarılı bulanların oranı yüzde 29.11 olarak belirlendi. Başarısız bulanların oranı yüzde 51.89 olurken, AKP’nin hükümetteki başarısı konusunda fikri bulunmayanların oranı da yüzde 19 da kaldı. Açıklanan enflasyon rakamlarına araştırmada inananların oranı yüzde 22.61 olurken, inanmayanların oranı da yüzde 64.99 olarak belirlendi. Bu konuda fikri olmayanların oranı ise yüzde 12.40 oranında kaldı.

DENİZ FENERİ

Ankete katılanlar, basında Deniz Feneri davası olarak yer alan iddialarla ilgili aşağıda görüşlerden hangisine katılıyorsunuz sorusuna da şu yanıtları verdi:

Bu iddiaların başbakanlıkla ilgili olduğuna inanmıyorum: Yüzde 19.78
Başbakanlık ile ilgili bağlantılar olduğunu düşünüyorum: Yüzde 31.81
Fikrim yok: yüzde 48.41.

Benzer Yazılar



58 yorum:

Adsız

benim oyum chp ye onu bunu bilmem yeter orta direk diye bişiy bırakmadılar ortada o melih gökçek yokmu orta direği mahfetti ankarada oylar karayalçına

Adsız

ben mhp liyim fakat bu seçimlerde melih gökçek''e oy verecem.oyumu bölmek istemiyorum.mhp li kardeşlerim sakın olaki yanlışlık yapmayalım,mansur beyin kazanamayacağı ortada,chp yi sevindirmeyelim

Adsız

melih gökçekte istiyorki ankarada sol gelecek korkusu yaratıp bizim oylarımızla tekrar seçilmek.ama mansur beyin beypazarında yaptıkları ortada.oyumuz mansur beye.çünkü ankaranın dürüst çalışkan bi başkana ihtiyacı var.kazanacağına inanıyorum.

Adsız

değerli mhpli kardeşlerim, aklımızı başımıza alalım, bizim gibi bir insan nasıl olurda akp ye oy werir, chp nin kazanma şansı bence yok, olsa bile oyumuzu değerli adayımız mansur beye werelim. bir oy demeyelım, allanın izniyle mansur bey kazanacak benim hiç şüphem yok.....

Adsız

arkadaşlar sadece chp kazanmasın diye insan tuttuğu partiyi satarmı bu nasıl bir zihniyet bu zihniyetler olduğu müddetçe türk halkı hiç bir zaman huzur bulamayacaktır ve akp hükümeti insanları 1 torba kömüre ve 1 kilo makarnaya muhtaç etmeye devam edecektir artık bu ülkenin dürüst insanlara ihtiyacı vardır

Adsız

Bu chp yanlısı bi iste anlaşılan ama sorun değil izmirde chp alıcak çünkü chp+dsp+genç parti+shp var.istanbul ve ankara da Ak parti alır

Adsız

buradan tüm türk halkına seslenmek istiyorum. akp hükümeti insanlara iş sağlıyacağına insaları yoksullaştırarak köleleştiriyor ve çeşitli yardımlarda bulunarak kendisine bağlamaya çalışıyor. sevgili türk halkı unutulmamalıdır ki dökme suyla değirmen dönmez. ben kesınlıle kömür gıda vb. yardım malzemeleri dağıtan ne hükümet nede beledıye başkanı istemiyorum. iş dağıtan istıyorum. onun içinde akp hayır. saygılarımla...

Adsız

MHP'liyim diyebilecek kadar cesur olanlar MHP'den başka hiçbir partiye oy vermez.Veriyorum diyenler Mandacılar ile provakatörlerdir.Seçimlerden sonra akp'ye oy veren MÜSLÜMAN-TÜRK vebal taşımaya hazır olmalıdırlar.

Adsız

Bu işin sağı solu mu var? Neye göre? Eskiden SHP bölücülere yüz verirdi, şimdi AKP yüz veriyor.Şimdiki CHP ve MHP ise yüz vermiyor ve sağ-sol anlayışları değişti artık, ancak Karayalçın CHP için de yanlış aday, herhalde CHP mecbur kaldı buna. MHP, AKP ye nazaran CHP ye daha yakın. Oylar Yavaş'a verilmeli ve seçilmelidir. Bence bir kısım CHP seçmeni de AKP seçmeni de MHP ye verecek ve Ankarada Mansur Yavaş kazanacaktır

Adsız

sol sağ izafi kavramlardır MHP ye oy vermeyi düşünüyorum seçime yalnız CHP ile AKP girse CHP ye oy verirdim çünkü AKP Amerikanın BOP projesinin emrinde

Adsız

sonuna kadar mhp

Unknown

chp mhp arasında kararsızdım.Ancak şu chp yi sevindirmeyelim lafından sona kesin chp ye oyum osmaniyeli olmama rağmen..

istanbulda ve ankarada akp alır büyük ihtimal 2. parti de chp cıkar mhp nin büyük şehirlerde alması zor

Adsız

ANKARA'da artık değişim gerekiyor 60 yaşına geldim Murat Karayalçın'ada oy verdim Melih Gökçek'ede ama ikiside birbirinden farksız o nedenle ANKARA'da daha ılımlı ve hizmeti daha iyi yapacağına inandığım Hukukçu olduğundan adil yönetim göstereceği için Mansur YAVAŞ'a oyumu vereceğim

Adsız

MİLLİYETÇİYİM GERÇEK BOZKURT'UN ŞAHIYIM: BİRŞEYİN DEĞERİ VAR OLUNCA BİLİNMEZ. ALLAH CC.DEN BAŞBAKANIMIZA SAĞLIK UZUN ÖMÜR DİLERİM. ONU HAKSIZ YERE ÜZENLERE İFTİRA ATANLARA ACIMAK LAZIM ZİRA HÜDA BOŞ BIRAKMAZ.70 MİLYON KARDEŞİZ YAPICI OLAN MİLLİYETCİ OLUR BÖLÜCÜ OLAN DEĞİL. AKP NİN DIŞINDAKİ MHAPE VE CHAPE SABIKALI BUNLAR BU GÜZELİM MEMLEKETİN İNSANLARINI KANLI PIÇAKLI ETMEDİMİ O GÜNLERİ UNUTMAYIN 10,000 LERCE GENÇ İNSANIMIZ ÖLDÜ NİCE FAİLİ MEÇHUL...YAŞASIN GÜZEL AHLAKLI BAŞBAKANIMIZ YAŞASIN KARDEŞLİK

Adsız

sakın akpnin oyuna gelmeyelim oylar mhp'ye

Adsız

benim emeğimi benim paramı peşkeşçeken AKP beter ol insallah , işçi düşmanları , sendika düşmanları , bakın size söyleyecek iki lafım var , TAPTIGINIZ avrupayı sendikalar ve emekçi işçiler buraya getirdi, akp ne yaptı EZDİ EZDİ EZDİ geleceğimden çaldıgınız her kuruş zehir zıkkım olsun akp liler ........

Adsız

ben izmir de yaşıyorum ve buralıyım.Her zaman chp ye oy verdim ve bundan sonrada öyle olacak.Geleceğimizi karartan,deniz feneriyle birlikte dolandırıcılık yapan,ülkemizi karış karış yabancılara satan her defasında atatürk ü sevmiş gibi davranıp ama sevmeyen bir partiye oyumu asla vermem.İZMİR CHP nin KALESİDİR VE BÖYLE KALACAK.haydi arkadaşlar ampülü sndürelim ki fazla enerji harcanmasın.

Adsız

slm herkeze slm tarafsıs olarak seslenmem gerekırse ak parti insanları sogana dehıl 1 tane ekmehe muhtac etti dusunelım av. bır. yasaları gerehı emeklilik yasını 65 cekti onlara uyum altında dusunun av bır... calısan bır ınsan 2000 eu maas alıyor endusuk işsis olanı bıle 700 eu alırken bızım insanımız 200 eu(480tl)alıyor sayın basbakanım once sen benım maaasımı onların sevıyesıne getır ondan sonya yap 65 yasını en son yapman gereken seyi yas sartı 65 olanı sen hıc bır ıyıleştırme yapmadan 1. sıradan yapıyorsun hangi mantık alıyor bunu kısadan hısse bunların amacı sadece sadece zengıni zengin etmek maaslı calısanla ılgılenen yok

Adsız

YALNIZ KURT DİYOR Kİ :
MHAPE-CHAPE MİLLETTEN HARAÇ TOPLADI HARAÇ; TASARRUF DEDİLER, KONUT DEDİLER 10 AR SENE İŞÇİNİN MEMURUN MAAŞLARINDAN KESTİLER. AKPARTİ ÖDEDİ. MALİYE BAKANI KEMAL DEVRİŞ BUNLARA RAĞMEN İŞÇİ, MEMURUN MAAŞIMI ÖDEYECEK DURUMDA DEĞİLİZ DEMEDİMİ? YA BU BORÇLAR OLMASADA ONLARA VERİLEN DESTEK AKPARTİYE VERİLSE NASIL OLURDU BİR DÜŞÜNELİM. TAYYİP ERDOĞAN'IN DEĞERİNİ BİLELEM LÜTFEN. ESKİYE RAĞBET ETMEYELİM SABIKALI MEHAPE VE CEHAPE YE DERSİNİ BU MİLLET VERECEKTİR.

Adsız

AKK. 064
OTO YOLLAR-BÖLÜNMÜŞ DUBLE YOLLAR-SAHİL YOLLARI-TÜNELLER-DENİZ TAŞITLARI-HIZLI TREN-YENİ TREN YOLLARI-ÖZEL ECZANELER-ÖZEL HASTANELER-ADLİYE SARAYLARI-EMNİYET HİZMET BİNALARI-AMBULANSLAR-ÖZEL HAVA YOLU ŞTİ.LERİ-METROLAR-TÜP GEÇİT- SAYMAKLA BİTMEZ.
TEŞEKKÜRLER TAYYİP ERDOĞAN...
TEŞEKKÜRLER AKP...

Adsız

chp liydim,
mhp liydim,
yaş kemale erdi şimdi
AKP LİYİM.

Adsız

AKK 064
500,000 TOPLU KONUT-YENİ OKULLAR-SPOR SALONLARI-OKUL KİTAPLARI-OKUL ÖĞRENCİ HARÇLIKLARI-ÜNÜVERSİTELİ ÖĞ. VERİLEN 180 TL.-YAŞLI HASTALARA BAKIM-ÖZÜRLÜ REHABİLATASYON MERKEZLERİ- BEN İSE; ÖZELLEŞTİRME MAĞDURUYUM 4 SENE MAAŞ ALMADIM. YİNEDE ŞÜŞÜR EDİYORUM. YUKARDAKİ YAPILAN İŞLERE BAKIP SEVİNİYORUM. BAŞBAKANIMIZDAN EMEKLİLERE YARDIMCI OLMASINI BEKLERİM. MAAŞLARA % 40-50 ZAM VERSE BİLE EMEKLİNİN İŞİ ZOR.

Adsız

ANLAMIYORUM BEN MHP LIYIM DIYOR VE AKP YE OY VERICEM DIYOR BÖYLE SAÇMALIK OLURMU.SEN OLSAN OLSAN AKPLI OLURSUN.SEN GIBI MHPLI OLACAGINA OLMASIN DAHA IYI.

Adsız

ülkede insanlar açlıktan yapmadıkları şey kalmadı.ülkemin insanı aç bız seciyoruz 550tane sözde vekil alıyolar rahatları beyde yok.olan garıbana oluyo.arkadas soylemıs orta dırek kalmadı dıye .ulkede zengınler ve fakırler kaldı.bunu görmemek nasıl olur anlamıyorum

Adsız

AKK 064
AGAM SU GÖRÜNDÜ
TEHEMMÜM BOZULDU
AKP ÇIKTI
MHP- CHP BİTTİ

Adsız

AKK 064 BU GÜN 19,03,2009
MEYDANLARDA SİYASİ PARTİLER ÇEKİŞİRKEN BU ÇEKİŞMELERİN BUGÜN ESKİŞEHİR'DEKİ ÜNİVERSİTELERE YANSIMALARINA BİR BAKIN.ÇOK GARİP,YAZIK DEĞİLMİ?100 ÜN ÜZERİNDE GÖZALTI YAZIK DEĞİLMİ,ÖZEL GÜVENLİK VE POLİSLERİMİZE YAZIK DEĞİLMİ, ÖĞRENCİLER ANA KUZUSU DEĞİLMİ ONLARA YAZIK DEĞİLMİ,SANKİ 12 EYLÜL ÖNCESİ GİBİYDİ BUGÜN. BAHÇELİ-BAYKAL YAZIK DEĞİLMİ? BU VATANIN EKMEĞİNİ YEDİNİZ SUYUNU İÇTİNİZSE ALLAH AŞKINA BIRAKIN BUNLARI. DİKİLİ TAŞINIZ YOK, BARİ GÖLGE ETMEYİN. YAZIK EDİYORSUNUZ BU MİLLETE. İNSANLARI ŞARTLANDIRMIŞINIZ TAKIM TUTAR GİBİ PARTİ TUTUYORSUNUZ. AAMA SESSİZ ÇOĞUNLUĞUN PARTİSİ HALKIN PARTİSİ GELİYOR... DAHA GÜR, DAHA GÜÇLÜ...
ALLAAH BU DEVLETE ZAVAL VERMESİN. TTK.VE YÜCELTSİN. AMİN

Adsız

ALLAHU EKBER ALLAHU EKBER
AKP OLSUN DAİM MUZAFFER

dokumacı

Ben ekonomi deyince çocuğuma alabildiğim ekmeği anlarım.Duble yol deyince yol bozukluğundan olan kazaları anlarım.Kusurabakmayın ama kimsenin avukatı olamayacağım biri gemicik alırken yavrusuna ben harçlık veremiyorsam VE VEREMİYORLARSA YAVRULARINA , parasızlık yüzünden su parasını ödeyemeyen suyu kesilen , vatandaşımın vergilerini birileri biyerlere peşkeş çekiyor ve buna hergün yaşayarak ya da belgelerini görerek şayit oluyorsan ardından hala akp diyorsan ALAH VİCDAN VERSİN derim.Doğruları kimin açıkladığı önemli değil mhp,chp hepsi gerekli hepimiz bu ülkenin insanıyız mutluluğu,mutsuzluğu birlikte yaşayacağız .Önemli olan dürüstlüktür.Kusurabakmayın ama birileri haram yerken ben ona yandaş olup aynı günahı paylaşamam.Er kişi yaptığı işten belli olur.Milletini gerçekten seven kuru kuru milliyetçilik narası atmasın ALLAH TAN korkan mazlumdan yana olmasını bilsin.Parti tutmakla bu işler olmaz.

dokumacı

Ben enflasyn deyince cebimdeki parayı bilirim.Birileri evladına gemi alırken ben harçlık veremiyorsam ve birileri vicdanları kullanıp bu fakir insanları dolandırıyorsa yaptıkları dolandırıcık dünyaya mal olmuşsa hala hükümet üstüne gitmiyorsa bana duble yoldan bahsetmeyin kusura bakmayın ama vitrinide boş bırakmamak gerekli.Gökçeyin yaptıklarını Kılıçtaroğlu belgeleriyle gösterip bunları görmüyorsan mazlumlar adına sana yazıklar olsun derim.Doğruyu kimin söylediği önemli değil chp ,mhp, ,akp kimse beni ilgilendirmez.Beni dürüstlük ilgilendirir.Sırf chp almasın diye akp ye oy verecem diyen mhp li arkadaş sen vatanımını yoksa idiolojinimi seviyorsun buna karar ver.Bu vatan hepimizin şimdi söz bizim

dokumacı

Er kişi yaptığı işten belli olur.Halk için önemli olan ilk önce işsizliğe çare arayan ,yolsuzluğun üstüne giden ,kurumlarıyla kavga etmeyen halkını sen ben demeden kucaklayan,halkı açız derken onları ciddiye alan halkın partisi gerek.Çankayanın göbeğinde 500000tl lik daireleri akp vekillerine 250000 tl ke kapatıp halkı zarara uğratan bir başkan istemiyorum. İstanbul da imarı değiştirilerek zenginlere,akrabalara,dünürlere büyük rantlar sağlıyanlara neden güveneyim.Zalimliğe tanıklık edip susan zalimden beterdir,Unutmayın!!!.Takım tutmayı bırakın dürüst insan tutun.Kusurabakmayın ben milletimi seven milliyetçi ,ALLAH TAN korkacak kadar müslümanım ve halkın enayisi değilim ki kuru kuruyadürüstlüğü şayibeli başkan adayını destekleyeyim, savunayım.

Adsız

AKK 064
BU DÜZENDE HER YERDE SUİSTİMAL OLABİLİR. OLMASA İYİ AMA. MİLLETVEKİLİ OLUP HİÇBİRŞEY YAPMAYAN DA VAR. HIRSIZLIK YAPANDA VAR. AMA TAYYİP DÜRÜST. ONA MİLLEVEKİLİ LAZIM. BELEDİYE BAŞKANI LAZIM. O NE YAPSIN BEL.BŞK. BİZE SEÇTİRİYORLAR GÜYA. 2 ADAY VAR BİRİSİNİ SEÇ DİYORLAR.SİSTEM BU.BU NEYE BENZER LOKANTADA MENÜ KURU; FASÜLYE VEYA KURU YEŞİL FASÜLYE HANGİSİNİ YERSİN. KARDEŞİM BEN FASÜLYE YEMEK İSTEMİYORUM. PEKİ NASIL OLUR: BU MEMLEKETTE İSSİZLİK VARMI? VAR. VALİ-SAVCI GİBİ OKULLARDA YEREL YÖNETİCİLER YETİŞİR. HER İLE HER KASABAYA 3-5 YEREL YÖNETİM UZMANI ATANIR. İSSİZLİK AZALIR O İLİN İNSANI O İLDE GÖREV YAPMAZ.SEÇİM MASRAFLARI ÇOK FAZLA BÖYLECE BUNDANDA KURTULURUZ. GÖREVE GELEN İNSANLAR AKRABALARINA KADAR MÜLK ZENGİNİ OLUYO. İYİ BİR DENETİM. BU SİSTEMDE HER İLDEKİ ADAYLAR O İLDEKİ SEÇMENLER TARAFINDAN SEVİLMİYOR. İŞTE YOZGAT BAŞKAN KOCAMAN BİR SIFIR ŞAKŞAKA BAŞKANI. YALNIZ SERAMONİ YAPAR. BAŞKANLIK YAPMAYA İHTİYACI DA YOK. AKP YE TAYYİP ERDOĞAN'A VERİYORUZ DİYE ONA OY VERDİK ŞU ANA KADAR. VALLA ŞİMDİ NE YAPACAĞIZ BİLMİYOM. TAYYİBİN BOYNU BÜKÜK KALMASIN MI DERİZ YİNE ACABA.

Adsız

220 milyar borç 500 milyar $ olmuş.
Tayyip bey diyor ki imf borcunu mhp-anap-dspden 30 milyar $ aldım şimdi 6-7 milyar dolar kaldı ödedim diyor peki sen borç ödeyen bir hükümetsen borç niye 500 milyar $ oldu.

Devletin cumhuriyet tarihi boyunca kurmuş olduğu kurumları sattınız işsizliğe çare olmadığınız gibi işsizliği arttırdınız. AKP hükümeti döneminde kaç tane fabrika açılışına tanık oldunuz.

Unakıtan'ın oğlu mısırdan zengin oldu.

Tayyip Erdoğan'ın oğlu gemi sahibi oldu.

RTE dünyadaki en zengin ilk 10 başbakan arasına girdi servet 2 milyar $.

Türk telekom Oger'e peşkeş çekildi. Bana satsaydınız taksitleri bende öderdim kardan.

İslamiyeti , dini kullanıp birde bunları yapmak ne kadar etik. Sağcıyım diyenler. Solcuyum diyenler. Ulusalcıyım diyenler. Geleceğini düşünenler. Çocuklarını düşünenler.

AKP ve DTP dışında hangi parti olursa olsun oyunuzu verin ki AKPnin de foyaları ortaya çıksın şu anda aysbergin üstü gözüküyor bunun altı çok büyük.

5 yaşındaki çocuk olsa bu ülke daha iyi yönetilir.
Kral çıplak hikayesini bilirsiniz herkes bana aptal derler kaygısıyla çıplak krala çıplak diyemiyordu bir çocuk çıktı kral çıplak dedi.

Biz kral , padişah , halife istemiyoruz biz demokrasi istiyoruz. Biz Türk yurdunda Türk milletine önem veren Türk Milletinin çıkarlarını savunan bir yönetim istiyoruz.

Sesini çıkarmayan Türk Milleti adına yazıyorum. Türk Milleti sabırlı bir millettir. Kendisine yapılanların hesabını elbet bir gün sorar. O zaman kimse ağlanıp sızlanmasın.

Adsız

ey akpli kardeşlerim müslüman diye oyunuzu verdiniz, ırağa giren amerikan askerlerine dua etti

ülkeyi iyi yönetiyor diye oy verdiniz, 500 milyar dolar borç ile ülkenin temel taş kurumlarının hepsinin satılması ile borsa nın %75 inin başkasının olması ile %51 ticaretin dışarının olması ile(anayasa da &49 olması gereken özelleştirme ile) ülkeyi yönetiyorlar.

kimseden korkmuyor diye oy verdiniz, her seçimden sonra amerika ya gidiyor,

halkı seviyor diye oy verdiniz, ananı da al git dedi, senin oğlunda işsiz kalsın dedi, kredi kartı borçlularına dürüst değiller dedi,

yahudi örgütün den cesaret ödülü alan ve yahudi olmayan tek başbakan bizde,
bush ne dedi tanrıya şükür recep olmasaydı ırağa giremezdik dedi.

bi milletvekilleri var türk vatandaşı bile değil,
bi milletvekilleri var kiliseye gitmeyi camiye gitmeye tercih ederim dedi...

kendinize gelin vatanınızı ve dininizi düşünün... oylar akp dışında ki her partiye..

Adsız

şu memleketin umudu var.
umudu karartmayalım. lütfen.
başta kim varsa ona sayğılı olalım.
ona moral verelim. iftira atmalalım. günah olmazmı? 220 milyar 500 milyar hepsi yalan.
daha ne yalanlar ne iftiralar var duyuyoruz. akp oylarını % 3-5 azaltır bu iftiralar. ama bu işte vebal var. ben bakıyorum hem saygısız saygısız konuşuyorlar hemde aynı uslupta savunma bile yapmayan masum insana yapmadıkları kalmıyor. lütfen kardeşlerim dikkat edin bunlar sabıkalı bunlarda ihtiras çok. ama tayyip mazlum.akp elde olanların en iyisi. ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN. MEKLEKETİMİZE HAYIRLISI NEYSE O OLSUN.
kalın sağlıcakla...

Adsız

AKK 064
ENTERESAN... CHP İLE MHP
ÜNİVERSİTELERDE KAVGA YAPIYORLAR...
MEYDANLARDA BİRBİRİNİN AVUKATLIĞINI YAPIYORLAR...
MİLLETİM GÖR BUNLARI...

Adsız

işte karneler
TAYYİP BAHÇELİ BAYKAL
saygı 10 8 0
manevi değere 10 9 0
halkçılık 10 8 0
milliyetçilik 10 10 0
dürüstlük 10 10 0
atatürkçülük 10 10 0
ahlaklı lügat 10 10 0
demokrasi 10 0 0
centilmenlik 10 0 0
proje-vizyon 10 0 0
vakar-oturaklı 10 10 0
devamlılık 10 10 0
hırsızlık 0 0 10

Adsız

işte seçimsonuçları ;
AKP : %45,5
CHP : %19,4
MHP : %13,2
SP : % 3,1

Adsız

ben ali arkadaşlar memleketin gerçek sahipleri iktidarda lütfen kıymetini bilelim diger hükümetler işçiden alıp hortumculara veriyordu akp ne yaptı toplanan nemaları ödedi devletin işçiye emege borcu olmaz dedi ssk hastaneleririnin 10 yıl önceki halinidüşün ben başka bir şey söylemiyorum

Adsız

AKK 064
1.ÖNCELİKLİ SORUN...
KİMİ 500000 TL KAZANIYOR PARMAĞI İLE.
KİMİ 5 TL KAZANAMIYOR SABAHIN KÖRÜNDE BİLE.
ADALET YOK.ALAN HEPSİNİ ALIYOR.KALANI DÜŞÜNEN YOK

"ALLAHIM BU NASIL ADALET 9 KİŞİYE 1 PUL,
1 KİŞİYE 900000 PUL.

YOKSA YOKLUĞU VARSA VARLIĞI BÖLÜŞELİM.
ŞU FUTBOLCULARA BAKIN KAÇ MİLYON DOLAR ALIYOR.
BU MEMLEKETTE EKMEK ALAMIYAN İNSAN VARKEN.
FATİH TERİM'İN MAAŞI NE KADAR? 500 MİLYAR.
BU ANORMALLİKLERİ NORMAL GÖRÜYORUZ BİRDE.
BUNUN HESABINI NASIL VERECEKLER BİLMİYORUM.
BIRAK KARDEŞİ KOMŞUSU AÇKEN TOK GEZEN MÜSLÜMAN OLMAZ İNSANDA OLMAZ.

Adsız

chp diyorum baskada bısey demıyorum...

Adsız

Akp Ye Oy Veren ülkenin Satılmasına Göz Yuman Vatan HainidiR! İtirazı oLan Cıksın! Yol Metro Şu Bu Yapıpta Aklı Kücüklerin Gözlerini Boyuyolar Ancak üLkenin Yarısı Gerizekalıdır Bu Topraklar İyice Bi Satılsın Ozaman Savaş Çıkınca Anlarlar yaptıkları Hatayı Tayyip Uğruna Geberirler İnş...Yazıklar oLsun akpye Oy Veren Namussuzlara!

Adsız

namussuz kelimesini kullanan insana
başında bulunsun der. başarılar dilerim. iyi satışlar.

Adsız

niçin her yazıyı yayınlıyorsunuz şerefsiz, namussuz, vatan haini, ülke satan, aklı küçük, geri zekalı, geberir, yazıklar olsun gibi hitapta bulunan insanı lanetliyorum. ona ismini sırala mı demedik.

Adsız

bu millete geri zekalı diyerek
bu milletten oy isteyenleri kınıyorum.
terbiyeli olsunlar. pavyon ağzını bırakın lütfen. adam gibi adam olun.

Adsız

hortumunmu kesildi canım nedir canını acıtan senin? yoksa pazarlamacılığamı başladın her şeyi... öyle yazı yazıpta böyle yazılar bekler insan... hortumun başka tarafamı gitti yoksa.

Adsız

AKK 064
İTİRAZIM VAR...
- 6 AYDA BİR SEÇİM YAPMAYA..
İTİRAZIM VAR...
- BATIK BANKALARA
İTİRAZIM VAR...
- 10,000 LERCE ŞEHİDE
İTİRAZIM VAR...
- PAVYON LAKABINA
İTİRAZIM VAR...
- AHLAKSIZLIĞA, DİNSİZLİĞE
İTİRAZIM VAR...
- VATAN HAİNLİĞİNE
İTİRAZIM VAR...
- ŞÜKÜR ETMEMEYE.
İTİRAZIM VAR...
- EĞİTİMSİZLİĞE.
İTİRAZIM VAR...
- KÜÇÜK BEYİNLİNİN BU SİTEDE YAZI YAZMASINA.
İTİRAZIM VAR...
- CAHİL OLMASINA (KÖRÜ KÖRÜNE RARTİ TUTMASINA)
İTİRAZIM VAR...
- BİR İNSANIN EDEBİNİ BIRAKMASINA.
İTİRAZIM VAR...
- KENDİNE KÜFÜR ETTİRMEK İNSAN KÜFÜR EDER.
İTİRAZIM VAR...
- KÜFÜRE SADAKATSIZLIĞA...
İTİRAZIM VAR...
- SEN ŞEHİT OĞLUSUN İNCİTME YAZIKTIR ATANI... DİYE HİTAPLANAN BU MİLLETE SALAK CAHİL DİYENLERE
İTİRAZIM VAR...
- NAMUSUNUN DEĞERİNİ BİLEMEYEN CAHİLLERE.
İTİRAZIM VAR...
- SENİN GİBİ KAFA YAPISI OLANLARA
İTİRAZIM VAR...
- OLAMAYACAK KABADAYILIĞA
İTİRAZIM VAR...
- ÖYLE MİLLİYETÇİ OLUNMAZ MİLLİYETÇİLİK ŞEREFLE, MANEVİ DEĞERLERE SAYĞI İLE AHLAKLA BİZ KENDİMİZE TAYYİP ERDOĞAN I LİDER SEÇTİK ONUN YAPTIKLARI ZATEN BİZİM DÜŞÜNDÜKLERİMİZ. TABİ BÖYLE YÖNETİME HERKES LAİK DEĞİL. LAİK OLDUĞUNUZ ŞEKİLDE YÖNELİTİRSİNİZ DER YÜCE KİTABIMIZDA.
İTİRAZIM VAR...
- VE ÇIKTIM ORTAYA...................

Adsız

yalan, iftira, bozuk hitap...
işte; muhalefet...
bu millet sizin bu bozuk uslubunuzdan çok çekti.
bırakın iktidarı inşallah barajlara takılırsınız. körü körüne siyaset yapanlar olmasa acınızdan ölürsünüz. sizi gidi hortumcular sizi.

Adsız

SORU.........SORU..........SORU............
CHP.MHP İLE NASRETTİN HOCA ARASINAKİ FARK NEDİR?

nasrettin hocanın eşeği okuma öğrenmiş...
her sayfaya arpa koymuş nasrettin hoca...
eşek sayfa sayfa gezerek arpaları yiyormuş...
arpa bitince anırmaya başlamış...

muhalefet liderleri hortumcu yetişitirmiş...
tayyibim gelip de hortumları kesince...
hortumcular anırmaya başlanış...
aradaki fark ... hortumcu = eşek

Adsız

illede edep.
aman ya!rabbim.
çıktığı yerde kalsın.
geçmez akçe ile kötü söz sahibinin.

Adsız

deli dostun olacağına,
akıllı düşmanın olsun.
senin gibi ahlaksız dinsiz milliyetçi olacağına,
satın alan belkide sen gibi yazı yazmaz.

Adsız

MHP YAZICIOĞLUNA 4 DEFA SUİKAST YAPTI BAŞARAMADI.
ŞİMDİ ZİL TAKIP OYNARLARMI,KINAMI YAKARLAR.
BENCE AVUCUNU YALARLAR.

Adsız

YAPMAYIN ARKADAŞLAR TÜRKİYENİN SON YİRMİ YILINI HATIRLIYORUM SİZ YA YURT DIŞINDAYDINIZ YADA DAHA YAŞINIZ YENİ ONSEKİZ OLDU YA İSTANBULDA TOPKAPIDA ÇAKAIL BAĞIRIDI YA O ZAMANLAR BEDREDDİN DALAN VARDI ANKARADA GÖKYÜZÜNDEN SİMSİYAH DUMAN YAĞARDI KÖY GİBİYDİ YA YAPMAYIN BU BELEDİYLER EL DEĞİŞTİRİR DEĞİŞTİRMEZ NELER OLDU GÖRMEDİNİZMİ YA SIRF İDEOLOJİK SEBEPLERDEN GÖZLERİNİZİ KÖR EDİYORSUNUZ YA BEN DEVLET MEMURUYUM MHP ZAMANINI HATIRILIYORUMDA SAĞLIK BAKANLIĞI ONLARDAYDI O OSMAN DURMUŞ YOKMU MAFYA KORİDORA ÇIKAMAZDIK ŞİMDİ O ZAMANLARDAN LAKAPLAR KALDI BENİM HASTANEMDE YÜZDE ONCU ŞAFAK HIRSIZ MÜDÜR NELER OLDU YA UNUTMAYIN ARKADAŞLAR LÜTFEN UNUTMAYIN YAPMAYIN AKLINIZLA MANTIĞINIZLA HARAKET EDİN BU ÜLKE HEPİMİZİN SAÇMASAPAN ADAMLARA EMANET ETTİK YILLARCA DÜNLE BUGÜN ARASINDAKİ FARKI UNUTMAYIN YA DÜNYA YANIYOR ÜLKELER BATIYOR ŞÜKÜR TÜRKİYE HALA İYİ KRİZ VAR DİYORLAR Bİ KDV İNDİRİMİ YAPTILAR ARABA KALMADI GALERİLERDE YALANDAN KİMSE TRİP YAPMASIN DAHA DÜN DÜNYADA YAPRAK KIPIRDAMAZKEN TÜRKİYE NE KRİZLER GEÇİRİYORDU NE BANKALARIN PARASINI ÖDEDİK NE DEVELASYONLAR GÖRDÜK NE ADAMLARI ZENGİN ETTİK YAPMAYIN ARKADAŞLAR UNUTMAYIN GEÇMİŞİ YAPMAYIN EN OLUR YARIN SEÇİM VAR AKILLI OLUN GEÇMİŞİ UNUTMAYIN ERGENEKONCU MHP YE CHP YEMİ OY VERECEKSİNİZ ŞEHİTLER ÜZERİNDEN SİYASET YAPAN AMA AYNI ZAMANDA PKK YI KURAN KADROYADA TETEİKCİLİK YAPAN ADAMLARAMI OY VERCEKSİNİZ ONLAR SADECE TETİKÇİ OLABİLİR ADAM ÖLDÜRÜRLER UNUTMAYIN GEÇMİŞİ BU ÜLKEYİ KAOSA GÖTÜRENLERİ UNUTMAYIN DAHA DÜNE KADAR BİRBİRLERİNE KURŞUNA TANLAR ŞİMDİ AYNI SAFA GEÇTİLER ULUSALCULARMIŞ DEVLETCİLERMİŞ MİLLİYETÇİLERMİŞ KÜLAHIMA ANLATSINLAR YEMEM DAHA ÇOK YEDİM BEN BU PLAVI

hasan

ak parti nin icraatlarını anlamak için önce araştırmak lazım.ak parti bu güne kadar ekonomide,sağlıkta,eğitimde,sanayide,dış ticarette,uluslar arası ilişkilerde,sanayide,tarımda.hayvancılıkta,teknolojide,iletişimde,ulaşımda,çevre düzenlemesinde,sosyal güvelikte ... velhasıl daha birçoğunda türkiyeyi ilerlere atatürkün gösterdiği muasır medeniyetler seviyesine ulştırmak için çalışıyor.bundan dolayı sn.başbakanımıza şükran borçluyuz.inanmayanlar internetten araştıra bilir ama araştırmadan lütfen yorum yapmasınlar

AHMET

kemal kılıçtar oğlu şu ana kadar niçin melih gökçek ve kadir topbaş hakkında yaptığı yolsuzluk suçlamalarını mahkemeye taşımadı onların dokunulmazlığı yok .kusura bakmayın türk milleti ama bu chp,mhp sizialdatıyor lütfen ülkemizin geleceği için bunlara kanmayın...

Adsız

yaşasın kürt ve türk halkını kardeşliğ yaşasın halklarını kardeşliği yaşasın demokratik bağmısız özgür türkiye yaşasın sosyalizim ve entenasyonalizim... ehr ne olrsa olsun faşiizim ve ona su taşıyanlar kaybedecek mazlum ana dolu halkaı ve mezopotamya halkı kazanacak.... kinn ekmeyinn nefret ekmeyin sevgi ekin...

Adsız

siz kurban olun akpye sizi üstünüze oynanan oyunlardan kurtardı be ama siz ne anlarınız

Adsız

milli ekonomi modeli ile prof dr haydar baş tek çıkış yoludur artık bizi kandıramazlar 5 sene daha rezil olamaya aç ve işsiz olmaya dayanamam kaynaklarımın satılmasına dayanamam iş aş haydar baş diyorum çözümü olan tek parti bağımsız türkiye partisidir parantez içinde 3 4 seçimdir projeleri kopya edilen partiiiiii....

Adsız

Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Genel Başkanı Prof. Dr. Haydar Baş Milli Ekonomi Modeli’nin temel prensiplerinden biri olan vatandaşlık maaşını anlattı.
BTP Genel Başkanı, kendi iktidarları döneminde her Türk vatandaşına 500 lira maaş vereceklerini bir kez daha yineledi. Vatandaşlık maaşı dediklerinde kendilerine gülenlerin hükümetin açıkladığı kişi başı milli gelir 8.500 dolar oldu iddiasına bir şey demediğini ifade eden Prof. Dr. Haydar Baş şöyle konuştu:
“8 bin 500 dolar aşağı yukarı 12 bin lira eder. Demek ki 7’den 70’e her birimizin eline yılda 12 bin lira para geçiyor. Öyle mi? E ben ne dedim size? Her birinize 500 lira vereceğim dedim. Onun dediği doğru benim dediğim yanlış. Bu servet bizde bunun misliyle var. Hem de çok fazlasıyla var. Ama öyle bir çarpık paylaşım var ki aslanla tilki hikâyesi gibi bir paylaşım. Bu sana bu bana, bu da bana şeklinde bir paylaşım. Erkeksen itiraz et. Şimdi bunların pay etmesi işte böyle. Ama Haydar Hoca’nın döneminde paylaşım adaletli olacak.”

Yorum Gönder