23 Mart 2009 Pazartesi

Artık Gündemimizi Siz Belirleyeceksiniz.

YORUMLARINIZ SİTEMİZDE MANŞET OLUYOR.

Yerel Seçimlere 1 hafta kala sitemizde artık yorumlarınız yazı dizisi olacak, yani siz herkesin rahatlıkla okuyabileceği, hak verebileceği objektif yorumlar yapın bizde sizin yorumunuzu manşet yapalım. Yorumunuzun altına ad soyad veya rumuzunuzu yazarsanız seviniriz.

İşte bir okuyumucuzun çok güzel bir yorumunu Manşetimize Taşıyoruz

"Mansur Yavaş beyefendi bir insan oyu %10 olacağını nerden biliyorsunuz herkes öyle düşünürse zaten yeni liderleri hayatımız boyunca göremeyiz. Melih Gökçek çok saldırgan ve kavga etmeyi seven bir şahsiyet belki şantaj bile yapıyor koltuk kavgası bu bunlar koltuğa sevdalanmış insanlar memleketini seven insanlara oyunuzu verin. Melih Gökçek ülkücü filanda değil ülkücüyse AKP de ne işi var sağ oylar bence Mansur Yavaş'a verilmeli konuşması görünüşü ve projeleri ile göz dolduruyor. Ha ben cep dolduranlara oy vereceğim diyorsanız koyverin gitsin.

Gayri Safi Milli Hasıla 750 Milyar $ oldu diyorlar belki doğrudur ama halkta çoğunluk olarak kötüye gidiş var kredi kartı borcu yüzünden intihar edenler, cinnet geçirip canından çok sevdiği ailesine ve kendi canına kıyanlar bunların günahı vebali hep Akpnin ve akpye oy verenlerin boynunda Akpnin ilk iktidara geldiği zman bende Akp ye oy verdim fakat şimdi oy vermeyeceğim pişman oldum çünkü.

Göründükleri gibi veya medyanın bize gösterdiği gibi ileri görüşlü insanlar değilmişler. Bu ülkede açlıktan ölende var soğuktan donanda fakat bunlar haber bültenlerinde pek (hiç) yeralmıyor. Elektriği olmayan suyu olmayan köylere çamaşır makinası buzdolabı dağıtmak aynı bir kişiye balık vermeye benziyor. Bir Çin atasözü derki bir kişiye hergün balık vereceğine ona balık tutmayı öğret. Bu demektirki işsizler iş sahibi olursa kendi ihtiyaçlarını onurlu bir şekilde giderebilirler ve kendilerine güvenleri gelir.

Ayrıca yapılan yardımlar gerçekten hakeden kişilere yapılsa çok güzel; yandaşlara yardım, haketmeyene yardım bunların vebalini kimse ödeyemez.

Unutmayın yapılan bir suçu görüp sessiz kalmak bile suç ortağı yapar insanı ki desteklemek suçluyla aynı seviyeye gelmenizi sağlar.

Adalet ve Kalkınma Partisi
Adalet : Hüseyin Üzmez , Deniz Feneri , ve birsürü yolsuzlukla adam kayırmayla zaten yoktur.

Kalkınma : Kalkınma olan bir ülkede işsizlik azalır veya olmaz , sürekli yeni fabrikalar açılır . İnsanlar mutludur ve umutludur . Görüldüğü gibi oda yok.

Adalet ve Kalkınma olmayınca geriye sadece "ve" kalıyor. "Ve" partisine oy vermek isteyenler omuzlarının üzerinde taşıdıkları kafalarının içinde bulunan Allah vergisi akıla isyan ederek oy verebilirler. Tabi bunun hesabını da mahşer gününde verirler.

AKPye oy verenler Cehenneme gidecek diyorlar bunu bana en yakınım bir ilkokul öğretmeni söyledi . Sende oy vereceksin yoksa bunun hesabını veremezsin dedi.

Bende diyorumki AKPye oy vermeyen cehenneme gitmez ama AKP'ye oy verirsek Türkiye ekonomik sıkıntılar , toplumsal huzursuzluklar ile zaten cehenneme dönecek. Bilmiyorum düşünüyorum mantık süzgecinden geçiriyorum hep aynı noktalara geliyorum. Sizlerede "naçizane ben" düşünmeyi tavsiye ediyorum .

Allah'a emanet olun."

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder