19 Şubat 2009 Perşembe

melih gökçek mhplilerden oy istedi

Melih Gökçek, bir kez daha Karayalçın'a karşı açıkça MHP tabanından oy istedi. İşte Gökçek'in oy istediği o sözleri;

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, CHP'nin adayı Karayalçın'a karşı açıkça MHP'den oy istedi. MHP yöneticilerinin kendisine borcu olduğunu söyleyen Gökçek, "Benim de MHP tabanına karşı borcum var. Eğer oy vermezlerse seçim tehlikeye girer" dedi.

AK Partili Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Refah Partisi ile MHP'nin ittifakında önemli payı olduğunu söyledi. Habertürk'te Özge Özsağman'ın hazırlayıp sunduğu '1 Gün' programında katılan Gökçek, CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Murat Karayalçın'a karşı MHP tabanından oy istedi.

İşte Gökçek'in o açıklamaları;

"MHP'Yİ MECLİS'E BEN SOKTUM"

Ben 1991 yılında Refah Partisi ile MHP'nin ittifak yaparak Meclis'e sokan bir numaralı isim benim. Rahmetli Türkeş'e gidip aracı olan kişi benim. Bunun şahitleri var, çok şahidi var. Dolayısıyla Milliyetçi Hareket Partisi kabuğunu kırarak ilk defa o dönemde parlamentoya girdi. Dolayısıyla MHP'nin yöneticileri bana minnet borçlu, kendilerini Meclis'e soktuğum için.

"MHP'NİN DESTEĞİYLE KAZANDIM"

Örneğin 1999 seçimlerinde hem milletvekili seçimi var hem de belediye başkanlığı seçimi var. Milletvekili seçimlerinde Ankara'da MHP yüzde 21 alırken büyükşehir belediye başkanı adayı yüzde 11 aldı. Yani bana yüzde 10 gibi bir oranda Milliyetçi Hareket Partisi'nin oyu bana geldi. Ben onun sayesinde yüzde 34 oy aldım. Karayalçın yüzde 32 oy aldı 2 puanla kazandım.

"KARAYALÇIN'A KARŞI OY VERSİNLER"

Benim de Milliyetçi Hareket Partisi'nin tabanına borcum var. Ama nereye tabana borcum var. Tabana borcum olduğu için ben bunu hiçbir zaman inkar etmedim. Her zaman açıkça bunu ifade edip söyledim. Benim MHP'ye oy vermiş kişiler bana oy verdi aksi takdirde Karayalçın hala belediye başkanı olacaktı. Bu seçimlerin sonucu da aynı. MHP'li kardeşlerim, bana destek vermezler ortadan ikiye bölecek olurlarsa elbette seçim tehlikeye gider.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder